Szabadidő- és Vízisport Egyesület

Hozzászólás

Dátum 2015.06.03
Tárgy Re:idei első

Köszi az infókat... és persze a fotókat. Lásd a galéria...
Bátran küldjön mindenki képeket a fogásokról, hadd „irigykedjünk”...

Dátum 2015.06.01
Feladó Révész Pista
Tárgy egy hónap késés!

Nem valami kecsegtető volt az elmúlt időszaki horgászat,késnek az ivási időszakok a rossz idő miatt a viz is lehült .A ponyt se ivott le,a karika, a kárász és a paduc is tele volt ikrával!Hát remélem beindul a buli! Addig is görbüljön mindenkinek !

Révész Pista!

Dátum 2015.04.28
Tárgy Tavaszi peca

Egy nagyon fárasztó csütörtök után (de. bicikli szerelés;du gumi csere a kocsinál) amelyből persze nem hiányzott jó pár óra pergetés sem, péntekre bevállaltam egy üldögélős pecát.Az eredmény egy gyönyörű 3.5 kg.-s ponty meg egy brutál szakítás.A szakítás az meglett szombaton is, úgy hogy a botom a vízben repült,elfogyott 150 m zsinór ,de legalább a bot-orsó kombot sikerült visszaszerezni , és mindezt az élő Dunán.A vasárnap az ismét a pergetésről szolt, sajnos az egyedüli eredmény a csizmám szétszakadása volt, de most jön egy másik hosszú hétvége és mindenkinek görbülő botot kívánok !

Dátum 2015.02.15
Tárgy fűzfa vessző

Remek volt az idő a 02.15-én tartott rögtönzött takarításon a Körtésnél... rengeteg kis füzfakezdeményt kihúztunk...
Jövő héten folytatjuk. Képeket a hírekhez töltök fel.

Dátum 2015.04.04
Feladó FIGYELEM!
Tárgy Re:fűzfa vessző

Az egyesületi irodában keddenként 18-20 óráig lesz ügyintézés.
A szombati nap már nincs!!!!!

Dátum 2014.12.27
Feladó Vezetőség !
Tárgy Elmúlt egy év!

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket,
és Boldog új Évet kiván a Vezetőség !

Dátum 2014.12.24
Tárgy BUÉK

ÁLDOTT BÉKÉS KARÁCSONYT,JÓ EGÉSZSÉGET,GÖRBÜLŐ BOTOKAT ÉS "BUÉK" MINDEN HORGÁSZTÁRSNAK !!!

Dátum 2014.12.08
Tárgy Sorozatos "majdnem" betli

Hát a mostani szösszenet nem lesz túl hosszú,öt nap horgásztam, gyakorlatilag majdnem minden alkalommal égi áldással a nyakamban és az eredmény eléggé lehangoló, egy kókusz dió ( ne tessék röhögni ) meg egy szuper nagy "Everlast" raffia szatyor.Azért hal nélkül nem fejeztem be az utolsó hétvégét, nagy meglepetésemre az ötösnél hátba kaptam egy nagy "ANGOLNÁT", utoljára a barátom 2002-ben fogott pergetve ilyesmit.Sajnos úgy látszik a videózás nem akar menni nekem, ez a második eset hogy ilyen ritkaságról nem sikerül felvételt készíteni az elengedésről , de van egy aránylag használható kép is, most persze nem kézben tartott hallal, remélem ezt el tudom küldeni. Amúgy " A remény hal meg utoljára ", lesz még két teljes hetem decemberben amikor pecázhatok, hátha tudok majd "normális" halakkal is büszkélkedni !

Dátum 2014.11.23
Tárgy Nem minden papsajt

" Nem maradhatnak ki napok ", ez mottó volt egy másik horgász portálon, így ismét kimentem hétvégén pecázni.Szombaton legalább láttam márnákat ugrálni és volt egy hármas sorozatú kapásom amit nem sikerült megfogni, de vasárnap csak a tükör vizet bámulhattam , kipróbáltam talán mind a 2kg-nyi gumi és műcsalimat, ismét cipeltem a biciklit több száz méteren a hátamon, eredmény nélkül.
Na majd a jövő hétvégén !!!

Dátum 2014.11.18
Tárgy Novemberi süllők

Az óra váltás miatt gyakorlatilag csak a hétvégi pecák maradtak, persze ha a családi programok engedik.A mostani ( nov.15-16 ) elég jól sikerült, szombaton előbb az Ötös kútnál fogtam egy 2.22 kg.-s sücit kora délelőtt , majd leereszkedve a Nyolcas felé jött egy 2,30-as. Vasárnap a kocsi aksija miatt családi program lefújva, irány a Duna.Déli harangszóra a Kagylósnál, erős-mély vízben, nehéz jig-fejjel( fújt a szél-esett az eső ) fogtam egy 2,10-est.Erről a halról az idő miatt nem tudtam fotót készíteni,a szombatiak nemsokára a galériában.

Dátum 2014.10.18
Tárgy Októberi csuka

Szerda és csütörtök este is kint voltam, de csak kisebb süllőket sikerült fogni wobblerrel.Szombaton a rohadt nagy szélben csak gumikkal tudtam pecázni, de szerencsére aktívak voltak a halak , egy igen szép süllő az orrom előtt maradt le, egy másik pedig letépte a gumihalam farkát, másik pedig a kiemelés pillanatában akarta elkapni a nagy gumihalat.Déli egykor azért csak sikerült elkapni egy szép csukát, 75 cm. és 4,5 kg. , ő is rövid zászlón ütött oda a Sandrám-nak. Kép a galériában. Nyomás srácok, mondtam én hogy beindult az őszi szezon !!!

Dátum 2014.10.06
Tárgy Októberi kezdés

Péntek este kimentem egy órát dobálni, jött egy kilós balin, szombaton délelőtt a sok kapásból sikerült egy szép kövest meg két süllőt, vasárnap pedig ismét egy szép balin, déli fél egykor.Tényleg beindult az őszi szezon !

Dátum 2014.09.30
Tárgy Szeptemberi szabadság

A tíz nap szabiból csak kettő maradt pecára ,de az eredményre nem lehet panaszom.Szombaton 15 órakor egy gyönyörű balint fogtam ( 3 kg. ), majd tíz perc múlva a társát ( 2 kg. )Vasárnap is későn kezdtem, de tíz óra előtt már elcsíptem egy kettes süllőt, ez is torokra vette a wobblert .Lehet hogy jól indul az őszi-téli szezon? Képek majd a galériában.

Dátum 2014.09.14
Feladó Barna
Tárgy eladó botok

1db 2,7m-es Daiwa
1db 3m-es Trabucco pergetőbot hibátlan állapotban eladó. 15000Ft/db
Érdeklődni: Tárkányi László 30/305-6495
Képeket A Csaba beteszi a képeim közzé.

Dátum 2014.09.15
Tárgy Re:eladó botok

Képeket Barna fényképgalériájában találtok...

Dátum 2014.09.10
Feladó Oláh Barna
Tárgy kérdés

Mit gondoltok nem lehetne indítani a honlapon egy "csere-bere" oldalt?
Volna rá igény, lehetőség?

Dátum 2014.09.10
Tárgy Re:kérdés

Megnézem, hogy milyen lehetőségek vannak....
Csaba

Tárgy értem

Barnus én értem.Anti a hajszálgyökér,

Feladó Oláh Barna
Tárgy Helyreigazítás

Horgászverseny után megelégedve a nap kínálta élményekkel, hazamentem és már nem bizonyítottam a Dunán. A közölt képeket Katz Pityu küldte nekem, (a Hétfői esős napon készült) és én továbbítottam a Csaba felé. Ezt a kis helyreigazítást muszáj voltam közölni, mert különben "gyökérnek" érezném magam. Remélem értitek!

Tárgy Re:Helyreigazítás

Elnézést... akár Barna is foghatta volna, de nem, ez tényleg a Katz Pityu terítéke, csak a Barna küldte... helyesbítettem a galériát és még tettem fel új képet is, amin a csőhöz vezető SZTRÁDA van....

Dátum 2014.08.27
Tárgy magányosan

Ma reggel nagyon gondolkoztam hogy egyáltalán elinduljak lógatni.Az idő nem mutatta magát túl biztatónak.Végül nekiindultam a 13 kútnál kezdtem a magányos pecát .Reggel még volt két srác a parton, de nyolc után egyedül maradtam.Belőtem a kukoricát, a balinok meg egyfolytában produkálták magukat,fogtam a mini rablókat.Fél tizenegy tájékán egy szép lazulós kapás után jött a ponty ,a maga négy kilójával jól megdolgoztatott,ráadásul a másik botom is bent volt,ezt kézzel lábbal sikerült kitekernem így már simább volt a fárasztás.Közelben s távol egy pecás se volt a környéken ,ami az időjárás miatt érthető volt.Végül is soha rosszabb nyárutót , de remélem még nincs vége a szezonnak.

addig is görbüljön mindenkinek,üdv Anti.

Dátum 2014.08.13
Feladó Ildikó
Tárgy Süllő a körtésnél

Kedves Tagtársak! Mindig szívesen olva- som írásaitokat. Most én közlöm boldogan Veletek, hogy 10-én a 13-snál reggel 1/4 8 tájékán végre nem csak "kishalat" fogtam. A süllőcske 2,3 kg volt, 10-s horogra, csonti/kukoricára kapott. Görbüljön továbbra is mindannyiunknak!

Dátum 2014.08.05
Tárgy Szabadság

A szombat lényegében snecizéssel telt el, a nagy víz miatt, a vasárnapot meg végig kibiceltem a Körtésnél, alig dobtam egy párat. A szabim első napja csodásan kezdődött, zuhogó esővel meg de. lakás takarítással de este csak kimentem dobálni. Sehova nem tudtam bemenni combcsizmával csak a Körtéshez.Az eredmény két szép balin,az első 2,20 kg a második 2,14 kg. A fárasztásokat a Halász testvérek végig drukkolták, a képeket is a galériában nekik köszönhetem.A mai nap azt hiszem a Duna majd összes halfajtájából fogtunk a Szegedi Janival: garda, kárász,jász,bagoly,dévér,paduc, balin,karika és persze az elmaradhatatlan ponty ( 3 kg ) Janinál.Hát kezdésnek nem is olyan rossz, remélem a folytatás is sikeres lesz !

Dátum 2014.08.02
Tárgy áradás

Ma reggel időben kiültünk ,de keservesen indult ez a reggel.Nem nagyon ettek a halak ,de 10 körül beindultak a halak.A karikák és baglyák elég jól beindultak,aztán jöttek a dévérek ,a legnagyobb kerek két kilot nyomott.A pontyok nem mozogtak ,pedig kapták a kaját egyfolytában.Egyszóval ilyen viznél jobbra számitottam ,deígy se volt rossz peca.kíváncsi leszek az apadásra,remélem nem lessz gyors.Addig is botokkal a víz felé ,és görbüljön. Anti

Dátum 2014.08.04
Tárgy Re:áradás

Szia Anti, köszi a híreket, képek a fotógalériádban.
HCs

Elérhetőség

Halásztelki Sporthorgász, Szabadidő- és Vízisport Egyesület

carixiad@gmail.com

2314 Halásztelek, Dózsa György u. 1-3.
Egyesületi nap: LÁSD AZ ESEMÉNYNAPTÁR MENÜPONTBAN
Keressetek minket az alábbi telefonokon vagy e-mailban!

Engedélyek és állami jegy:
Halmai Csaba elnök, 06-30-9427-556
Révész István titkár, 06-30 599-0648
Szőllősi Tibor, 06-30-410-0554

Adószám: 18706206-1-13

Keresés

Az oldal folyamatosan frissül!

© 2014 Minden jog fenntartva.